Binnendienst
Omdat u alle opdrachtgevers en potentiele klanten dé juiste en gewenste service wilt verlenen komt u administratief vaak tijd te kort. Herkenbaar?
Als Assistent-Makelaar met ruim 19 jaar ervaring in zowel binnen- als buitendienst (lees: zowel op administratief vlak als op commercieel gebied) kan Nova Vastgoed Service u tijdelijk dé perfecte ondersteuning bieden!
Als Assistent-Makelaar Wonen/A-RMT ben ik ook op dit terrein zeer bekend.
Daarbij is, met al mijn ervaring in de buitendienst, het binnenwerk veelal extra leuk en valt er commercieel gezien vaak winst te behalen. Ik ben gedreven en enthousiast en ik hou van een persoonlijke benadering. Is uw klant blij dan ben ik blij!
De werkzaamheden bestaan o.a. uit:
• Telefoonaanname namens het kantoor;
• Afspraken inplannen;
• Invoeren van woningen/objecten, relaties en aanmeldingen in Realworks (inclusief verkooptekst);
• Koopakten maken
• Huurcontracten maken
• Leads valideren (kijkers nabellen);
• Taxaties uitwerken in Realworks;
• Emails beantwoorden;
• Eventuele andere werkzaamheden uniek voor uw onderneming.
Tarieven:
Ik hanteer géén aansluitkosten, maandelijkse vergoedingen en ik werk niet met strippenkaarten.
Mijn werkwijze is op urenbasis. Inzichtelijk en helder! Heb je extra ondersteuning nodig dan ben ik (indien beschikbaar) aanwezig. Is de drukte weer wat verminderd en heeft u mij niet meer nodig, geen probleem!
Beschikbaarheid:
Kort gezegd: zéér flexibel! Zowel voor een halve dag, voor een week als voor een langere termijn van bijvoorbeeld 3 maanden kunt u mij benaderen.
Heeft u interesse in mijn binnendienst service cq. office support (desgewenst vanuit huis/virtueel assistent)? Ik kom graag langs voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek.